OYUNLA EĞLENİYOR, ÖĞRENİYOR, ÖĞRETİYORUM (eTwinning Projesi)
Projemizin Amacı: Öğrencilerimizin akıl ve zekâ oyunları kullanarak; akademik becerilerini, sosyal becerilerini, teknoloji kullanım becerilerini gelişmelerine destek olmak amaçlanmıştır. Projemiz 7-11 yaş grubunu kapsamaktadır.
Proje hedeflerimiz:
- Akran ilişkilerini geliştirme,
- Strateji geliştirme, problem çözme,
- Mantıksal düşünme becerilerini geliştirme,
- Ailesi ve çevresi ile kaliteli zaman geçirme,
- Öğrencilerin el becerileri, sanatsal yönlerinin geliştirme,
- Zamanı verimli kullanma,
- Ekran bağımlılığından uzaklaşma,
- Sözel iletişim becerilerinin geliştirme,
- Yardımlaşma ve iş birliğini geliştirme
- Matematik, Türkçe, Görsel Sanatlar derslerine katkı sağlama,
- 3 boyutlu düşünme becerisini geliştirme,
- İnterneti verimli ve güvenli kullanma becerisi kazandırma,
- Web 2.0 araçlarını kullanma becerilerini kullanma,
- Akran zorbalığının önlenme
Proje kuruculuğunu sınıf öğretmenimiz Erkan ERBAŞ' ın yaptığı projede; Sudoku, Hafıza Kartları, Tangram, Resfebe, Mangala, Reversi, Gökdelenler oyunları tanıtılıp yangınlaştırılmıştır.
Proje 3 ülkeden (Türkiye, Azerbaycan, Romanya) 12 öğretmen ile yürütülmüştür.
Beğen |
0 kişi beğendi